♔ Canvas Of Sweden

Jag kan med stor stolthet i kroppen nu säga att jag
har min första sponsor till bloggen.
Canvas Of Sweden
Det är ett företag som gör canvastavlor efter beställning.
Du laddar upp en valfri bild, väljer storlek och får hem en canvas!
Hur toppen är inte det? Billigt, toppen kvalité och enkelt!

Håll utkik för på söndag startar min första tävling, sponsrad av dem.
Det är värt att vänta på, tro mig!
 
Inte bara detta är jag glad över, jag är klar med min blogg design nu också.
Lite julig, vintrig och mysig. Lätt att navigera sig runt nu!
 
Men nu ska jag sova, puss på er!



Lämna spår efter dig här!
men innan...
- när du skriver din åsikt, stå för den sen.
- för att skicka kommentaren, tryck på knappen under rutan.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail (syns ej)

URL:

Kommentar: