♔ Sponsra min blogg?

Vill du sponsra min blogg?
 
Jag söker sponsorer till min blogg.
Som sponsor är du/företaget inte skyldiga min något.
Däremot ska du vara beredd på att:
 
  • Ha aktiv kontakt med mig via mail.
  • Lämna rabatter/erbjudanden till mig som jag gör reklam om på bloggen.
  • Ge ut presentkort/produkter till tävlingar som jag håller på bloggen.

I gentjänst kommer du/företaget få bra reklam.
Ni kommer få en plats i min sido meny med länk till er hemsida,
ni kommer få en plats i min footer (längst ner på bloggen) med länk till er hemsida,
jag kommer skriva om era produkter/erbjudanden osv. i inlägg och kommer länka till
er hemsida i alla inlägg jag skriver om er.

 

Så vad vinner vi alla på detta?
- ni får bra reklam och förhoppningsvis fler kunder
- jag kommer ut till fler läsare
- läsarna kan vara delaktiga i tävlingar och rabatter

 

DET KALLAR JAG EN WIN-WIN-WIN situation!

 

Maila mig för mer info o kontakt:

[email protected] / [email protected]

 




Lämna spår efter dig här!
men innan...
- när du skriver din åsikt, stå för den sen.
- för att skicka kommentaren, tryck på knappen under rutan.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail (syns ej)

URL:

Kommentar: