♔ Paul Walker

Idag har en stor filmstjärna dött, i en bilkrash.
Det är mycket tråkigt självklart och speciellt eftersom han var
en toppen skådis i FaTF filmerna.
Men jag börjar tröttna på alla som skriver om honom nu som om de
kände honom? Back off för fan. Tagga ner, sörj om ni vill men man behöver
inte prata om honom som om man kände honom. PUNKT.
 
Jag har haft en bra dag oavsett detta, mys med familjen.
Gjorde även nya naglar nu på kvällen, bild kommer kanske senare.
Ska snart sova, sista veckan på ett av mina jobb, tråkigt men så äre!
Hoppas ni haft en bra helg. Det har jag!
Ha dä gött!



Lämna spår efter dig här!
men innan...
- när du skriver din åsikt, stå för den sen.
- för att skicka kommentaren, tryck på knappen under rutan.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail (syns ej)

URL:

Kommentar: