♔ Elina Tipsar!


Är du trött på att vara som alla andra?
Är du trött på håret som hänger överallt och bara är i vägen?
Då har jag bästa tipset till dig!
 
Jag har i flera års tid nu använt mig av bandanas. Det finns så många olika
sätt att sätta upp håret med en bandana! Men idag har jag tipset till många.
När jag inte orkat tvätta håret och det är bara äckligt och tråkigt,
lindar jag in håret i en bandana och luggen gör jag till en "bulle".
På bara 3 minuter har du då en snygg frilla och du kan ha den till både fest och vardag!
 
 
 
 
 
 


MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen!
05 December, 2013 - 13:36 / BLOGG: http://maddisenj.se

Bra tips!

KassandraPalma
05 December, 2013 - 13:36 / BLOGG: http://kasssandra.blogg.se

skit bra tips!!

sv; min favorit är Samir och Paow men Paow åkte åt så blev riktigt ledsen


Lämna spår efter dig här!
men innan...
- när du skriver din åsikt, stå för den sen.
- för att skicka kommentaren, tryck på knappen under rutan.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail (syns ej)

URL:

Kommentar: