♔ Tävling #1

Nu kickar jag igång min första tävling här,
den är sponsrad av Canvas of Sweden och du kan vinna ett presentkort på 250 kr! Du väljer själv om du vill ge bort det efter tävlingen eller om du vill göra en julklapp till dig själv eller till någon annan! Du kan alltså göra en super snygg, toppen kvalité foto tavla med eget foto.
För att vara med i tävlingen ska du: - Kommentera detta inlägget - Svara på "frågan" nedan              För möjlig större chans att vinna men inte nödvändigt;               * Göra ett litet inlägg om tävlingen och länka till min blogg                      * Följa mig på bloglovin' , twitter & instagram                       (bra om mer info för fler tävlingar), länkar finns i menyn till vänster.        
 
"Frågan" lyder...
Beskriv fotot du skulle vilja göra en tavla av ifall du vann tävlingen.
 
Tävlingen avslutas på onsdag (11 december kl. 00.00)!
SJÄLVKLART KAN ALLA VARA MED O TÄVLA, OAVSETT OM MAN HAR BLOGG ELLER EJ!
 
LYCKA TILL!
 
TÄVLINGEN AVSLUTAD VINNAREN ÄR AMANDA JOHANSSON
GRATTIS! Du kommer få ett vinnar mail inom kort! :)


vanja
12 December, 2013 - 00:05 / BLOGG: http://vvanja.blogg.se

fin blogg :) det är väl en gratis design av exeggutor? :P

Svar: Nej, inspererad av den ljusa miljön och bakgrund osv men jag har kodat allt själv :)
volvolina dodgelina


Lämna spår efter dig här!
men innan...
- när du skriver din åsikt, stå för den sen.
- för att skicka kommentaren, tryck på knappen under rutan.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail (syns ej)

URL:

Kommentar: