♔ Nedräkning 25

Nu är det "bara" 25 dagar kvar till julafton.
Jag är nästan helt klar med alla julklappar, älskar att vara ute i god tid!
Igår när jag och mamma skulle göra lite ärenden sprang vi in på rusta,
kunde inte låta bli att slänga ner 2 julgardiner i korgen. En hissgardin + 2 röda paneler.
 


Satte upp dom när jag kom hem, fixa lite sen iväg på bio med mamma & syster.
Hunger Games 2, underbar film! Bättre än ettan och det bästa är att det kommer
forsättningar! LOOOOVE! När jag och mamma kom hem ca 12.00 kom vi på att
vi glömt baka cheesecaken till idag, så ställa oss och baka mitt i natten är ju kul!
 
Idag är vi båda super trötta men nöjda, nu jobbar vi på några timmar till sen hem och
fira mig med vänner ikväll! UNDERBART MED FREDAG!!
 
Hoppas ni får en bra fredag ni också!



Lämna spår efter dig här!
men innan...
- när du skriver din åsikt, stå för den sen.
- för att skicka kommentaren, tryck på knappen under rutan.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail (syns ej)

URL:

Kommentar: