♔ Presenter och sånt!

Tjooooolen.
 
Nä men allvarligt, superduper nöjd med gårdagen!
Gör mysigt att bara vara med familjen och fira. Vi åt smörgåstårta
och till efterrätt äppel paj som jag gjort. Jag fick en hel del presenter
även fast jag nästan inte önskat mig något alls till födelsedag eller jul.
Men min familj/pojkvän är alltid påhittiga så jag fick massor presenter
som passar mig på pricken och nu i efterhand fattar jag inte hur jag
inte kunde tänka på alla dessa grejer själv?!
 
Här är i alla fall lite bilder på grejerna jag fick & av vem.
 
2 superduper vackra handgjorda ringar från min Robin.
Så fina att jag dör, kommer använda dessa + våran trohetsring varje dag!
2 skal med mustache, från Mamma & Håkan, 1 mustache öl öppnare av Emmi.
500kr i bidrag till ny vinterjacka av M&H, Völundsmed tröja från Håkan.
En radio klocka (med aux uttag) från M&H, vilket är awsome så jag slipper ställa mobilen!
Rosor och godis av Robin.
 
 
 
 
Det var sammanfattningen av min dag/mina presenter.
Nu är det en ny dag, torsdag faktiskt. Skönt! Bio som gäller ikväll efter jobbet och
imorgon är det FREEEEEDAG! Love it!


anonym
15 November, 2013 - 08:13

fin blogg! vad är en trohetsring? :)


Lämna spår efter dig här!
men innan...
- när du skriver din åsikt, stå för den sen.
- för att skicka kommentaren, tryck på knappen under rutan.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail (syns ej)

URL:

Kommentar: