♔ Tjäna!

Nu är det dags, invigning av nya bloggen!

Detta är inte en fotoblogg, inte en portfolio, det är en vanlig jävla blogg jävel.
Jag kommer skriva precis som 97% av alla bloggare om mitt liv, min vardag,
mina inköp, mina äventyr osv osv. Same shit like everyone else.
 
MEN! Det jag kan lova er är att jag kommer vara brutalt ärlig,
skriva åsikter om allt mellan himmel och jord.
Duger inte jag eller mina åsikter, dra.
Det är här min bubbla, jag får skriva vad jag vill.
 
Make up, skönhet, hår, tatueringar everything!
Jag kommer lägga ut budget grejer men även lite dyrare fina grejer.
Kommer möjligtvis lägga ut tutorials på smink och sånt och lite annat.
Som jag/ni behagar. Vill du veta mer om mig ?
KLICKA DÅ HÄÄÄÄÄÄÄR.
 
eller så finns jag alltid på mailen -> [email protected]  /  [email protected]


Anonym
27 Oktober, 2013 - 09:27

Hej!


Lämna spår efter dig här!
men innan...
- när du skriver din åsikt, stå för den sen.
- för att skicka kommentaren, tryck på knappen under rutan.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail (syns ej)

URL:

Kommentar: